måndag 17 december 2007

fotboll, fotboll, fotboll

Idag tränade jag igen, för första gången på en hel vecka! Det har vart tortyr att vara sjuk, men när jag säger det till Lucas som kommer när som helst, så kommer han att säga; "Har du inte tränat på en hel vecka?!" Och då kommer jag säga; "Nej, och vet du hur tråkigt det har varit?" Då kommer han att säga; "Nej. Men vet du? Jag tycker inte alls synd om dig!" Han tycker att jag är överaktiv, bara för att han själv aldrig tränar och har smalare ben än vad jag har! Struntsamma. Det var iallafall underbart, och det gick riktigt bra också :) Jag fick en ordentlig kick när vi spelade, och nu hoppas jag bara att jag blir uttagen till cupen i början av januari. Härmed lovar jag att jag ska springa på jullovet, bara för att coach inte ska behöva skämmas över mig om jag får vara med. Alla som känner mig vet hur mycket jag verkligen vill vara med om jag lovar att jag ska ut och springa.. Älska fotboll!

Inga kommentarer: