fredag 14 december 2007

Mr M

Du förändrade allt på ett ögonblick. Jag vet inte hur det blev såhär, och jag förstår inte mina känslor för dig. Jag har vart förälskad i dig sedan första gången jag såg dig. Jag minns datumet; Den 23 Juli 2007. Det la sig snabbt när du åkte hem, men första gången jag såg dig i skolan, då rasade allt. Du la inte bara krokben för mig, du sparkade mig över fotknölarna, och dom har ännu inte läkt. Jag tror det blir svårt, för varje gång jag ser dig får jag en ny, hård spark. Jag trodde ett tag att det skulle gå, men det behövdes bara en blick, så låg jag där på backen igen. Jag vrider nacken ur led varje dag, bara för att försöka få en skymt av dig. Jag får gåshud och börjar darra när du är i närheten. Det kan vara 300 andra i rummet, men när du kommer in genom dörren så försvinner allt, då finns det bara du. Du är den vackraste jag mött, och den enda jag vill ha. Du har blivit min inspiration.

Inga kommentarer: