söndag 27 januari 2008

GAGNEF ÄR BÄST!

Idag har jag spelat cup med Ulaget :D VI VANN! TJOHOO! Min dag började kl 0545 imorse, då var det dags att gå upp och packa och äta. Elin och hennes mamma kom och hämtade mig kl halv 7 och efter bilbyte i Djurås gav vi oss av till Borlänge och Amsberg.. Första matchen var mot Korsnäs, och vi vann med.. 2-0. Vi vann även nästa match mot Mockfjärd med 3-1, och sen mot Tunabro med 2-1, som slog ut oss i semin förra gången vi möttes. Det var nice alltså ;D Den sista gruppspelsmatchen var inte jag med, vi var för många så några stycken fick stå över varje match. Där blev det dessvärre en förlust mot Kvarnsveden, men vi gick vidare som tvåa i gruppen, en poäng efter sistnämnda. I semin mötte vi Stora Skedvi. Den matchen var en rysare, oavgjort fulltid, 5 minuters förlängning och sedan straffar. Jag satte min :D Och vann gjorde vi också :D I finalen mötte vi Grängesberg och vi vann även där med 2-1 :D VI ÄR BÄST!

Inga kommentarer: