torsdag 31 januari 2008

1331

Nu har treorna börjat så nu är det lite fart och fläkt här! Jag har inte gjort mycket alls sedan lunchen, svarat på några samtal bara. Blev lite panik nyss när någon ringde och sökte Wolfgang som var på övervåningen och jag inte hade en aning om hur man kopplade samtalen, precis samtidigt som Alex kom och hälsade på. Det var tyvärr bara att lämna honom och springa upp snacka med Wolfgang som bara sa att jag skulle koppla samtalet upp till honom. Ner igen, fråga Joakim och Johan hur fan man gjorde, när det fortfarande inte funkade så fick jag springa upp igen och så fick Wolfgang komma ner och svara endå. Men sen visade det sig att vi här nere skulle ha lagt på luren bara. Tabbe! Nu har jag hunnit vika typ 40 slängar också och Andrea går och hämtar posten så att jag slipper visa mig i min underbara utstyrsel, så nu har jag nog inte så mycket mer att göra förutom att ta emot samtal som inte kommer..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar