onsdag 23 januari 2008

våfflor med blåbärssylt

Lugn dag idag. Sovmorgon till 1150 egentligen, med idag skulle vi ha vart i Sveasalen kl11. Jag och Andrea var faktist på väg, men sen råkade vi slinka förbi, och så gick vi till skolan och inbillade lärarna att jag hade sovit hos Andrea i Rättvik och sedan missat tåget till Leksand istället.. (aa) Jag tror inte att Ingrid trodde på det, för alla hade varsin ursäkt att komma med (; Men det HADE säkert funkat om vi hade vart ensamma om att ha en dålig borförklaring! En Ann, en Ingrid, en Joelle och ett väldigt viktigt hej senare så gick jag och min så-av-Alex-kallade homie (Andrea) till Ica OCH Konsum och köpte feta godispåsen, som vanligt.. Till middag blev det vofflår med blåbärssylt och grädde för Andrea, och med glass för mig. Det som var en sådan njutning just då, blev till ett helvete på träningen någon timme senare.. Det gick sådär dåligt som det bara KAN gå, men det blev bättre när jag fick ett positivt svar på min fråga om att spela cup med Ulaget på Söndag :D Ska bli helkul!!! Efter träningen blev det hem, dusch, jordgubb/citron-yoghurt med müsli, film och godis, med min favorit-Andrea såklart :) Nu blir det slagga. Nattinatti!

Inga kommentarer: