torsdag 24 januari 2008

i'll keep my eyes on you

Uppgång 0930 imorse och en frukost som innehöll yoghurt med müsli, croissanter och några godisar från gårdagen. Lektionen skulle börja halv 1030, så vi gick hemifrån mig 1015, men lyckades endå på något sätt att komma tio minuter för sent.. Till saken hör att det tar ungefär 2 minuter att gå till skolan hemifrån mig.. Bra jobbat :) Det blev Naturkunskap med Per och sedan lunch. Andrea och jag satt i cafeterian nån halvtimme efter lunchen, och då hände det en rolig/hemsk sak.. Jag satt och kikade runt lite på allt folk. Lite mer på just dom två som satt på scenkanten kanske.. Helt plötsligt så kollar en av dom rakt på mig och pekar med sitt pek- och långfinger på sina ögon och sen på mig. Totalchock säger jag! Jag kollade bort snabbt som fan och vågade inte se åt det hållet igen.. Haha, roligt med hemskt :D Jag studerade golvet noooga när vi gick ut sen.. Efter det så blev det iaf Datorkunskap med Bengt "Tomten" Finn. Lika jättetråkigt som vanligt, fast vi började med Excel idag, vilket kanske är liiite roligare än Word ;p HAHA, dagens garv kom iaf när Andrea skulle snylta en bulle som egntligen kostade 2 kronor. Hon nappade åt sig den och så skulle hon springa därifrån lite snyggt sådär. Och så SNUBBLAR hon på en tröskel!!!! Haaahahhaha, så JÄVLA roligt.. Jag tror man hörde vårt skratt på hela Gästis alltså. Omg..

Inga kommentarer: