tisdag 22 januari 2008

SJUKT kul!!

Jag satt nyss av någon anledning och kollade igenom Belindas gästbok på Rimboslusk, som hon aldrig använder. Det första inlägget jag hittade var från den 6e Maj 2003.. Tyvärr finns inte hennes svar kvar.. Värt att nämna var att det var på den tiden när jag och Ida var 11 år och satt ihop och höll ihop med Sebastian Ödquist och gänget. Det kanske inte är så roligt om man inte är insatt, och vissa saker som skulle kunna vara roliga låter jag er inte se, jag vill inte skämma ut lilla mig själv :D Men en sak vet jag; Ida och Belinda kommer garva skallen av sig! HAVE FUN!;


"Tjaa ! Sebbe gillar dej lite har han sagt !"

"Njaa, bara liite ! Fasst han gilla dej lite oxå !"

"vem e d som e fiin ? inte sebbe va ? han tror han kan få alla åå att han e så jävla snygg !"

"tur ! vem e d då ?"

"Jag vet att sebbe gillar dej (patrik säjjer att han snackar om dej hela tiden) så jag ska säjja te han att om han vill att du åtminstone ska tycka han e schysst så får han sluta retas åå bi lite snällare !"

"joo d komemr han om jag säjejr att du inte tycker om han bara för att han e så dum!"

"jag ska säjja d te han ikväll om han e online"

"aa d va ju jobbigt, ska vi skicka den lr?? joråå d e bra, ida e snart tillsammans me en som heter Alexander och jag e tillsammans me jonas :$ hur gåre i karlstad då??"

"mamma har skickat den tror jag.. eller iaf ska hon d.. aa jag va d men gjorde slut igår.. d funka liksom inte, jag kan inte komma över ******.."

"näää!! stackarn!! jag kände mej skitelak!! och kan du gissa vem d e på gång nu?? HAHAHHA"

"det var synd om honom om d va d du mena.. Han blev typ lessen!! Haha samma som i somras du vet"

"Okeej.. aa hur kunde du gissa det ?"

"hahahha okej jag ska va me han nån da på lovet ENSAMMA :d :d :d"

"Jaa självklart lägger man in en stöt, vi ska hyra en skräckfilm så jag får välla skylla på att jag e rädd (vilket jag komemr åå va)"

"haha joo d lär jag behöva tack tack"

"Heej! Jag kom precis hem från tränig, sjl? Ja vene, ut å leka i snön kanske SJälvdå? puss (L)"

"Japp Idag har jag åkt snowracer efter crossen Okej puss"

"Wokii Jag är med Ida Du? Puss (L)"

"Okej, efter sebbe eller?"

"Jo det är klart jag gör! Fotbollsplanen, stranden.."

"Leksand & Kanske Gotland.. Så ska jag och Ida kanske på Stadium sport camp i en vecka.. så ska vi jobba påfotbollsskolan.. och sebbe å pontus åker te leksand på hockeyläger vecka 27"


Ida och jag; old times.

Inga kommentarer: