fredag 1 februari 2008

today

Idag börjades dagen med fotbollsträning. Kan ju inte påstå att den roligaste träningen jag har gjort, men inte heller den tråkigaste. Vi jobbar på vändningar just nu, nöter som fan. Men sen fick vi spela ganska mycket, fast det var väldigt uppstyrt med zoner och 1 mot 1 situationer mm. Sånt gillar vi INTE ;) Speciellt inte när det är mot stora jävla boys och jag har en dålig dag.. Menmen, nya tag! Snart bär det av mot Borlänge och Forssacupen, och som dom säger här; PEPP! Jaja, dagen gick vidare. Jag missade iaf svenskan av en väldigt mysig anledning :) När Andrea ringde och undrade vart jag var vart det upp med håret, slänga på sig smink och kläder och springa iväg till skolan för att äta lunch på fem minuter och sedan kila iväg på mattelektion. Vikarie hade vi, han var skitbra, synd att man inte har nån som han som lärare isf. B-klassen har alla bra, förutom Cattis! Iaf så hade vi engelska sista lektionen, rektorn var där och vi kom överens om lite hur vi ska lägga upp schemat.. Sen stack jag och Andrea till Siljans och fikade. Årets första semla för min del, GOTT! Andrea skulle med tåget 1453, så hon gick dit och jag stack till Ica/Konsum/Hemköp och försökte hitta kycklingsallad att ha med mig och äta innan matchen sen, men det fanns fan inga så jag köpte ett kycklinglår och några tomater och gör min egen sallad :D Plus några kilo kiwisar, hårda och sura och underbart goda :) Sedan kom dagens. På väg hem från Hemköp så mötte jag en snubbe från skolan och hans kompis, som jag aldrig har pratat med förut, och han sa hej. Lite förvånande, men trevligt som fan :) Nu ska jag laga mat, tjohej :D

Inga kommentarer: