fredag 9 maj 2008

att man aldrig lär sig..

Tyvärr, måste jag verkligen helt ärligt få säga, så är klockan tjugo över två på natten, och jag har försökt sova sen klockan tolv. Dum som jag var så tillät jag mig själv att somna när jag låg och läste förut, i flera timmar.. Inte coolt! Det är match imorgon (Idag), men ska jag vara ärlig igen så tror jag inte att min hals pallar det. Men mirakel sker, så vi får vänta och se! Under tiden så tänkte jag testa Andrea's teori, som går ut på att om man inte kan sova så ska man gå upp och göra någonting annat i 20 minuter en halvtimme och sedan gå och lägga sig igen. Så jag har smörjt in mina fötter med fotkräm, klippt, filat och målat naglarna med stärkande lack, gjort te och några knäckemackor med hushållsmedwurst på samt läst lite i min bok (Som förresten för tillfället är Hannibal, disgusting), och så får vi helt enkelt se hur det går med somnandet!

Inga kommentarer: