lördag 10 maj 2008

fotboll, sol och halsont

Imorse vaknade jag mot förmodan innan klockan ringde klockan halv 12. I själva verket gick jag upp redan klockan 11! Jag slappade och kollade på Vänner och packade lite till och från innan jag gjorde frukost/lunch och sedan gav mig iväg mot Shell i 25 graders värme (I skuggan). Dags för match! Idag tog vi emot Forssa på hemmaplan, dock kände jag redan efter några joggingvändor att nej, halsen vill inte vara med, så jag sa till Mackan att jag inte skulle kunna spela något alls. Att sitta på sidan var pest! Det var en match Forssa räknade med att dom skulle vinna med minst 8-0, eller vad dom hade sagt. Men det satte Green Machine stopp för! 0-0 slutade det, efter sådär 6-7 gula kort och ändlöst av tjatter och svordomar från diii blååå. När jag såg hur dom andra slet så ville jag inget annat än in på planen och springa arslet av mig jag med! Menmen, så är det ibland, och man är stolt när man sitter på sidan och ser sina lagkamrater och vänner kämpa sådär. När jag kom hem lagade jag mat, och sedan sov jag i några timmar. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött jämt! Sen får jag såklart inte glömma dagens; Markus och Emelie ska ha barn, i November :) Grattis, jättemycket! Tråkigt dock att Emelie inte kan spela hela säsongen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

What's up, this weekend is pleasant for me, for the reason that this occasion i am reading this wonderful informative article here at my house.

Also visit my page; sprawdzenie bik

Anonym sa...

Good way of describing, and fastidious paragraph to get facts about my
presentation topic, which i am going to present in institution of higher education.



my page pożyczki pod zastaw bolesławiec