onsdag 7 maj 2008

onsdag

Dumma jag hade låtit klockradion stå och sjunga tills den stängde av sig själv, alltså hade jag inte stängt av alarmet, så klockan ringde halv åtta imorse igen till min stora irritation. Vi har Solidaritetsdag idag egentligen, alltså ska vi egentligen jobba och tjäna ihop minst 100 kronor som går till våran samarbetsskola i Uganda och till Barncancerforskningen, men alla förutom HR1 hade det igår så våra lärare tyckte att vi kunde fuska, så jag och Andrea ska jobba åt varandra. Vi har alltså haft dagen ledig, så vi sov till 12 när coach ringde och väckte oss, och sedan gick vi till skolan och åt lunch. När vi kom hem kollade vi klart på Flood, och sedan hann vi med ett avsnitt av Vänner också innan Andrea pallrade sig ner till tåget. Nu sitter jag här och ska försöka sova igen, och sen blir det väl en kväll framför tvn. Känner jag mig själv rätt så kommer jag skriva något ikväll igen. Peace.

Inga kommentarer: