måndag 5 maj 2008

jag ORKAR inte

Varför bryr man sig så mycket om saker som man inte borde bry sig om? Varför bryr jag mig om att han ena dagen är jättesnäll och rolig att prata med, och nästa knappt svarar, fast jag vet att alla killar är så? Varför bryr jag mig om att han säger att han bara ska gå och ta en macka och komma tillbaka snart, men aldrig kommer? Varför sitter jag och väntar, tills han kommer tillbaka två timmar senare och säger att han somnade på soffan? Vad spelar det för roll, egentligen? Jösses, vad mycket frågetecken det blev. Några saker vet jag iallafall, och det är att han har underbart hår som man bara vill rufsa i, speciellt när han precis har duschat, att han har ett riktigt nice ass och att han är den första kille jag är beredd att kalla för sexig (; Och jag hoppas att du inte läser det här, för då vet du direkt vem du är, och då får du den där frågan besvarad..

Inga kommentarer: