måndag 5 maj 2008

topp tre

Vilken tabbe! I Lördags la jag mina fotbollsskor utanför väskan i bakluckan på bilen när vi skulle hem från matchen, men så lyckades troligtvis Malin eller Kent lägga sin väska över så jag inte såg dom. Resultat = dem blev kvar i Kents bil. I mina skor finns mina ilägg. Utan mina ilägg kan inte jag spela fotboll. Det här kom jag fram till imorse en kvart innan min träning. Såå, jag fick gå och gymma istället. Gymma, som är sååå kul..! (Inte) Jag pinade iallafall min stackars överkropp tills den inte orkade mer, sedan gick jag hem och duschade, och lyckades tillochmed komma i tid till nästa lektion! Vi var i köket och förberedde inför imorgon, det var rätt slappt och det hände ingenting speciellt alls. Vi fick sluta när vi var klara så jag och Andrea satt i cafeterian i ungefär 2 timmar. Det var dött där ganska länge så vi satt och räknade matte, men sen blev det action och jag hade hela min topp tre på samma fläck. Det var nice ;D Fast det var inte så bra, för då kom jag fram till att Mr M är mycket finare än alla andra tillsammans. Damn. Vi hade matte sista lektionen men jag var inte alls på humör så det gick åt pipsvängen. Jag stog med Andrea och väntade på bussen, som var sen, och sedan gick jag hem och sov ett tag innan jag knallade iväg mot Shell för att därifrån fortsätta mot Djurås och träning. Vi var bara 6 stycken + Emma som har en stukad fot och tränade lite själv, men det var skitroligt endå :) Dock sprack hela min sko så att den nästan lossnade från sulan :( Men jag pratade med pappsen när jag kom hem, och han har lovat mig ett par nya likadana :) Mina päron är bäst, och det är verkligen jobbigt att kosta så mycket pengar hela tiden ;S I höst måste jag verkligen se till att få jobba på arenan oftare så att jag skrapar ihop lite själv! Nu sitter jag bara här och känner mig ensam. Men jag har iallafall Alex och Jonas som sällskap på msn :) Det är guld. En annan sak som är guld är att Maja har fått en moppe, så vi ska börja åka lite tidigare till träningarna och leka lite själva innan :D Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: