onsdag 7 maj 2008

tisdag

Jag tror jag börjar bli sjuk. Jag vaknade med ont i halsen och igenstoppad näsa och en hemsk huvudvärk som förstörde hela min dag. Menmen, Tisdag = Öppet. Vi hade bara ungefär 30 bokningar, så det var väldigt lungt. Jag och Andrea var i köttspisen idag också, men vi satt väl mest på våra rumpor och klagade ungefär 70% av dagen. Efter plugget gick vi till simhallen, vilket var alldeles för länge sedan sist. När vi kom hem la jag mig på sängen medans Andrea värmde ost- och skinkpajen hon hade gjort till middag, men jag somnade visst och Andrea väckte mig 45 minuter senare och sa att maten var klar. Såhär efteråt kommer jag knappt ihåg att jag var uppe och åt, för direkt efter maten gick vi och la oss i sängen och somnade båda två. När vi vaknade några timmar senare så var vi tvugna att stilla Andrea's glassbegär, så vi tog en promenad förbi Hemköp, och sedan gick vi allén, skolan, arenan, Siljansvallen, tallskogen, simhallen, musikskolan och sedan var vi hemma igen. Vi hyrde den där nya filmen Flood, som inte var värd pengarna, och poppade popcorn, och sedan sov vi.

Inga kommentarer: