torsdag 1 maj 2008

ensam

Jaha, här tar man en tupplur, och så är vännerna borta på en sekund..! (; Skämt åsido, jag somnade visst, och när jag vaknade så var Stina och Louise borta, men dom hade lämnat en lapp att dom hade gått till Louises mormor och morfar. Så nu sitter jag här och har inte så mycket alls att göra, förutom att diska, och det är jag inte speciellt pigg på! Jag sitter mest och undrar varför allting ska vara så svårt? Jag hade ett gyllene tillfälle att gå fram och prata med Mr D igår, men vad gör man? Backar några steg och ställer mig och stirrar ner i marken! Jävla idiot! Fast faktiskt (För att ha något att skylla på) så stog Mr M där också, vackrast i världen, så jag tror det blev lite mycket för lilla mig just då! Det blev väldigt mycket nytt folk över huvud taget igår. Jag menar, först alla på stranden, sedan dom som man har sett och vetat vilka dom är, men aldrig pratat med. Och som grädde på moset så träffade jag ju honom som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med. Jag vet att han är en snygg jävel, och snäll som få, och vi har pratat mycket. Men är det rätt? Jag har ingen aning!

Inga kommentarer: