torsdag 8 maj 2008

ferberludd

I natt var jag mitt inne i ett stort feberludd. Ni vet när man somnar, vaknar, somnar igen, drömmer konstiga drömmar som inte handlar om någonting, svettas, snorar etc etc. Jag tror inte att jag somnade förren framåt fyra! När klockan ringde halv 9 så stängde jag bara av den och skickade ett sms till Andrea att jag inte skulle komma till skolan idag. Jag pratade med henne två gånger i telefonen innan jag slutligen la mig och kunde somna igen. Vaknade igen vid 1, och sedan dess har jag inte gjort mycket alls. Kollat på tv, läst, duschat, ätit fruktsallad, Andrea var här ett tag. That's it. Ikväll väntar Sanningens Ögonblick på femman, helt klart den nya favoriten! Nu tycker jag att jag inte har pratat med min mamma på jättelänge, så jag ska gå och ringa till henne. Kanske skriver igen senare :) Hej!

Inga kommentarer: