fredag 8 februari 2008

tacka vet jag leksand!

Idag orkar jag inte skriva om skolan. Bara två saker. 1; Andrea drog ner hela gardinstången i omklädningsrummet, 2; Jocke mjukade upp oss ordentligt och frågade jättesnällt om inte vi kunde diska åt dom ikväll, på föräldrarmiddagen. Skinnars sa bara; Öj, kan ni diska ikväll eller? Det var ganska roligt, men jag orkar inte med någon inlevelse just nu. Andrea flätade mitt hår så det skulle bli lockigt till kvällens upp-piffande, så jag såg ut som en idiot på tåget hem. Väl hemma i Rimbo blev det brått, så jag fick stressa igenom håruppsättning och sminkning, men iaf håret blev riktigt bra endå. Just det, jag glömde säga det, jag skulle med Stina och Elin till Länna på gymnasiefest. Det sög, HÅRT! Dålig musik, lite folk, fula killar. Tacka vet jag Leksand!

Inga kommentarer: