tisdag 12 februari 2008

försovning; på riktigt!

Imorse försov jag mig på riktigt för första gången på länge! Jag kommer ihåg att klockradion ringde, och att jag fifflade med den och trodde att jag snoozade. När jag vaknade ingen var klockan typ 9, och lektionen hade börjat för en halvtimme sen.. Jag började panik-fixa mig, skulle in på datorn och kolla vad vi hade för lektion och om jag verkligen skulle orka gå dit eller inte, Belinda börjar prata om sportlovet, Cattis ringer mitt i allt.. Jaa, då blev det bråttom! Projektarbetet ska redovisas nästa måndag, och det var bara Carro där i vår grupp.. Lyckat! Men jag tror iaf att vi har läget under kontroll nu (; Sen hade vi näringslära, PROV, vilket jag kom på runt halv 12 sådär igårkväll. Men jag tror det gick bra iaf! Resten av lektionen när vi skulle börja göra nån jävla veckomatsedel, frukost, förmiddagsfika, lunch, eftermiddagsfika och middag en HEL vecka, så var jag hyfsat oinspirerad och käkade lussebullar istället för att jobba. Sen när vi äntligen slutade så gick jag och Andrea och simmade. Jag svalde halva bassängen när jag såg vem som jobbade, helnice överraskning :D Nu måste jag helt enkelt simma oftare, iallafall i 8 veckor! Sen vart det hem och lite städ och lite matlagning, även lite jobb med matsedeln.. Men mest ingenting! Godnatt.

Inga kommentarer: