söndag 17 februari 2008

patetiskt

Haha, du är så jävla patetisk! Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig. Såhär efteråt så ser jag att du i själva verket behandlade mig som skit, och jag fattar inte hur jag kunde stå ut så länge. När jag berättar för folk hur det var, så ser dom aldeles förskräckta ut. Du fick mig alltid att tro att det var jag som hade gjort fel, fast det i själva verket var du som var dum. Du tyckte att jag skulle vara med dig istället för att spela fotboll. Du utnyttjade mig, och jag hatar dig för det. Jag försöker radera det där året ur mitt minne, för jag får en otäck känsla i magen varje gång jag tänker på dig. Min stora mardröm är att träffa dig igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm :/ förlåt för att jag inte såg, att jag inte förstod :(

angelica tillaeus sa...

Ullis, jag såg det inte ens själv! Och ni var alla upptagna med ert :)