torsdag 28 februari 2008

nervvrak

Jag har inte haft tid eller lust att skriva på några dar, men det blir en liten sammanfattning nu iaf. Natten till Tisdag vaknade jag av att jag hade ont i örat. Jag stoppade i mig 2 magnecyl och 2 alvedon, och då kunde jag sova i en timme iaf! Mormor skjutsade mig in till vårdcentralen i Norrtälje på dagen, diagnosen var kraftig öroninflammation. KUL start på lovet! 2 tabletter 3 gånger dagligen i 5 dagar blev dosen penicillin. Jag sov några timmar till när jag kom hem därifrån, sen kom Louise hit på kvällen. Hon var ett nervvrak, och smittade mig, så när vi skulle sova var båda så jävla nervösa och uppspelta så vi fick lugna oss med lite musik. Uppgång kl 0645 på Onsdagen, frukost och en sista genomgång av väskorna och sen bar det av mot Uppsala. Vi som inte hade sovit så bra satte oss att sova på tåget, och det gick ganska bra tills vi kom till Sala. Ett stort jävla gäng med högljudda jättebäbisar som skulle till Aquanova och bada gick på och omringade oss där vi satt. TJOHOO, vi är 18 år och beter oss som vi är 5!! Det blev iaf inget mer sovande. Väl i Leksand pallrade vi oss hem till mig, vi duschade och fixade lite så vi kunde vistas bland folk och sen gick vi hem till en vän för att vänta på att han skulle komma hem från träningen. Konstig jävla grej att vara hemma hos honom när han inte var där :D Mannen kom hem och vi satt där och snackade ett tag och jag fick höra en mycket intressant nyhet innan jag (Ur deras synvinkel; ÄNTLIGEN!) lämnade dom ensamma och gick iväg och mötte Belinda som kom hela vägen från Karlstad för att hälsa på lilla mig. Sen blev det storhandling, summa 564,50 kr. Ni skulle ha sett Belindas min när hon hörde hur mycket det blev, chocken liksom! Sen skulle vännen på träning igen, så vi gick dit och underhöll Louise ett tag, men sen blev det så att hon följde med hem till mig för vi blev hungriga. Efter ett tag började hon bli rastlös, så jag sa att det var lungt om hon gick tillbaka till mannen, så då stack hon som ett skott! Andrea kom hit vid sjutiden, och vi kollade på Grey's och käkade chips. Hyrde Dirty Dancing 2 IGEN! Sååå bra.. Sovasovasova, sen kom Lussis hit och åt frukost med oss. Några duschar senare hade nyssnämnda försvunnit hem till sin mormor och morfar, och jag, Belinda och Andrea gick ut en sväng innan Andrea skulle hem till Rättvik. Louise kom hit igen och vi gick och fikade innan vi stack hem till mannen. När vi kom dit hade inte jag min nyckel med mig, och han verkade inte vara hemma. Men, nån minut efter vi ringde på dörren så flög den upp, och han skrämde livet ur mig andra gången på två dagar. Då hade han legat och sovit, men det var bara bra, för vi fick en snabbtitt på en mycket het rumpa i bara kalsongerna ;) Ledsen Lussis, men jag måste få tycka att det var dagens! Vi satt där och häckade ett tag innan vi lämnade dom, Louise sovande i en fotölj och mannen vid datorn, och vandrade hem ett tag. Precis innan vi ska gå till Amore så ringer mannen och bara; Tja! Du, vi är lite trötta här. Kan inte ni hämta pizza och komma hit? Jag bara; Oookej? Vad ska ni ha då? Han; Jag återkommer om några minuter. Två Hawaii blev det, och snälla som vi är kirrade vi det och gick dit. Lite tvtittande och ett plump-parti (SOM JAG INTE KOM SIST I!!!) senare så drog jag och Belinda oss hemåt och nu sitter vi här och hoppas att Lucke ska komma och underhålla oss. Förresten, IDA, tack så jävla mycket för att du har fått mig att kalla honom Lucke! ;@ Just det, Sarah lyckades passa in det så bra att vi var hos mannen när hon skulle lämna tillbaka min bräda, så jag fick bära den hem! Kuuul!

Inga kommentarer: