lördag 23 februari 2008

jag älskar er

Jag brukar inte tänka på det så mycket, jag är så van, men imorse gjorde jag det. Jag har det så jävla bra egentligen. Jag har en helt underbar familj, som är mina bästa vänner och som jag kan prata med om allt. Mina föräldrar bor tillsammans, och älskar varandra. Jag kommer jättebra överens med både min storebror och med min lillebror. Och det jag tänkte på imorse, var att vi skrattar så mycket. Inga lugna, ensamma frukostar här inte. Här är det matkrig, prat, skämt och skratt. Och då menar jag inte skratt, sånadär vanliga. Utan jag menar asgarv, som man sprutar juice ur munnen och får kramp i magen av, och som håller på i flera minuter. Och så imorse, solen sken in genom fönstrena vi hjälptes åt att plocka fram frukost, åt tillsammans och pratade och skrattade i säkert en halvtimme, och så satt alla kvar trots att man hade ätit upp för längesen innan vi tillsammans plockade av bordet och satte in allt i diskmaskinen. Tillochmed katten var med, sprang runt fötterna på oss när vi dukade, och satt med vid bordet och pratade ;) Det är en fin start på en dag som inte kan bli annat än bra! Jag älskar er så jävla mycket; mams, paps, Pierre, André och såklart pluttepissen :) Ni är mina bästa vänner, hjältar och förebilder.

Inga kommentarer: