måndag 18 februari 2008

träningsvärk?

Idag har vart en rolig dag, men som vanligt startade jag med trubbel! Jag vaknade inte av radion, och sov en halvtimme längre än jag hade tänkt. Jag kom iaf i tid till samlingen, och nu var det fotboll som gällde. Match med skollaget, egentligen halva Gagnefs Damlag, och det var kul som fan! Trots en ond hals och en snorig nos så gick det hyfsat bra, jag hann aldrig bli riktigt arg iaf, och vi vann med 5-0. Biffen och Johansson gjorde två mål var, och Linkan (?) gjorde ett. Sedan hade somliga så jäkla bråttom hem så jag glömde bort strechingen.. Längst ner på vaden, typ hälsenan, så har jag SKITONT. Det får jag ofta, och det känns egentligen inte som träningsvärk. Jag kan knappt gå ffs.. ;S Men vad skulle det annars vara? Jag var dessutom duktig och gick på projekt-lektionen där det sista inför redovisningen planerades. Såå, imorgon gäller det :) Alla kommer älska våran redovisning :D Matten hoppade jag iaf över, det var nog inte bra att spela.. Tror att jag har feber "/ Blir en lugn kväll iaf. Lucke kanske kommer hit, vemvet :)

Inga kommentarer: