onsdag 6 februari 2008

ska det verkligen se ut sådär?

Idag är det onsdag. Onsdag betyder sovmorgon! När man avslutar tisdagskvällen med att ställa klockan på 1030, kan man inte må annat än bra, och man vaknar oftast som man somnade ;D Vi snoozade i 10 min innan vi gick upp och klädde på oss, sminkade oss och fixade håret. Sedan gick vi iväg till skolan och åt lunch innan Livsmedelskunskapen. Ann hade slarvat bort min inlämningsuppgift om Potatis, Rotfrukter och Svamp, så jag fick skriva en ny.. 1½ timme i datasalen alltså, och sen blev det cafeterian ett tag innan svenskan. Först fick jag och Andrea springa ut på Gästis och hämta min bok som Andrea hade i sitt skåp, och när vi kom tillbaka så kom jag på att jag inte hade mitt papper till redovisningen av mina "maträtter" där, så jag fick springa ut igen.. JOBBIGT! Efter redovisningen så läste vi ur Ett öga Rött som vi ska se på film på måndag. Efter lektionen gick vi ner i cafeterian igen, där det hände en sjukt kul grej!! Jag, Andrea och Ida satt vid ett bord, och helt plötsligt kom en kille ur MP3 som jag aldrig har pratat med fram och bara stirrade på mig, och så sa han; "Ska det verkligen se ut sådär?" Jag bara; "VA?!??!" Han; "Jaa.. Ska det verkligen se ut sådär? Eller nej, förlåt.." Och så gick han, och hans kompisar höll på att dö av skratt. Vi misstänker att dom spelade nåt spel, eller slog vad eller nåt sånt.. Weird! Därpå följde en riktigt vettig engelskalektion, det var riktigt roligt. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga! Guld alltså :D Sen gick jag hem, och jag pratade med Louise i telefonen i 45 minuter. Jag dör av saknad! Kommer du inte nästa helg så vet jag inte vad jag gör.. Men nu börjar Vänner, så jag måste gå!

Inga kommentarer: