måndag 11 februari 2008

rusningstrafik

Jag orkar inte skriva om varje dag specifikt just nu. Helst skulle jag bara vilja byta kläderna mot min tshirt, sätta på Rusningstrafik och krypa ner i sängen och sova i några timmar. Men iaf, helgen hemma har vart finfin. Jag har hunnit med att träffa mamma, pappa, André, Stina och Elin (+ alla dom jag träffade i Länna), morfar, farmor och Zacke, mormor, Göran och Exa, och så Ullisen såklart. Jag träffar er alla alldeles för sällan, och jag önskar att jag kunde hinna med alla varje gång jag var hemma.. Tåget tillbaka till Leksand avgick från Uppsala 1826, och jag hamnade bredvid nån som jag tyckte mig känna igen. Det visade sig vara Kuller, en kille som Pierre har spelat hockey tillsammans med i Leksand. Jag såg även ett annat alldeles för bekant ansikte, som jag inte har sett på väldigt, väldigt länge. Hjärtat hoppade över några slag, men tog snart igen dom. Klart det bankade rejält, och jag tar tillbaka allt jag har sagt om att han inte är finast, för det är han. Den finaste jag nånsin har träffat, men tyvärr är han inte värd besväret.. Hursomhelst, måndagen började som vanligt med fotbollsträning och det gick sådär. Böna tejpade foten så hårt så jag knappt kände den, vilket ledde till att den rann igenom min fot ibland.. Menmen, så är det. Jag kunde springa iaf :) Väl hemma igen, så lyckas Andrea tajma att ringa på klockan precis när jag hade gått in i duschen, så jag vart tvungen att gå och öppna, och blötte ner hela golvet. Då var det ungefär en halvtimme tills bion skulle börja, så Andrea fick coacha mig till att hinna. Vi hann dit med råge iaf, men det visade sig vara en tråkig jävla film; Ett öga rött. Vi satt där och sov i 1 och en halv timme innan vi gick och åt lunch, och sen dess har vi haft projektarbete och matte och nu sitter jag här. Ikväll är det löpning innan träningen. KUL! (Inte)

Inga kommentarer: