måndag 4 februari 2008

heaven for a while

Idag har vart en bara vanlig dag. Förutom att jag satt och kollade på träningen imorse istället för att vara med.. Det var lite dött. Vändningar, fortfarande! Ett jävla nötande! Jag var iaf i himmelriket där ett tag, men jag ska inte skriva varför ifall fel person skulle råka läsa :D Sen var jag för en gångs skull i tid till lektionen efter. Det var nice! Har aldrig vart med dom första tjugo minutrarna förut (aa) Projektarbete blev det iaf hela dagen idag, och vi hade ju vårt Marabou-projekt som sagt. Carro och Evve lyckades tigga till sig chokladkakor på Coop, och dom hade tydligen sagt att dom fick plocka så mycket dom ville ur hyllorna, och komma tillbaka om vi behövde mer!! LÄTT att vi går tillbaka nästa vecka.. Iaf så provade vi säkert 10 olika sorter, som efter det var nära att komma upp igen.. Sen hade vi matte sista lektionen. Vi började med algebra.. Kommer bli några roliga veckor.. (NOT) Väl hemma hoppade jag in i duschen och sen stack jag iväg till ishallen runt 6 sådär. J20 spelade mot Björklöven och vann med 7-4 tillslut, men inte utan att göra det onödigt spännande. Dom ledde med 6-1 innan tredje perioden.. Intressant fakta är att Leksand ledde med 2-0 efter 56 sekunder. Jag hittade även en Linnea Johansson som funkade toppen som sittpartner ;D Nu ska jag vara social med Louise och Alex, hejhåå!

Inga kommentarer: