söndag 3 februari 2008

futsal (?)

Idag gick jag och pappa upp kl halv 8 och lämnade lägenheten medans mamma och lillebror fortfarande sov. Mamma stackaren som har legat till sängs med diskbråck i en månad var helt slut, och lillebror, ja, han bara hatar fotboll ;) Min fot hade svullnat upp ordentligt idag, men det sa jag inte till nån (aa) Vi vann iaf den sista gruppspelsmatchen mot Ornäs U, och därmed hela gruppen. Grabsen vann också sin tredje och sista gruppmatch och gick vidare till kvartsfinal även dom, tvåa i gruppen! Meen, sedan tog det stopp. Vi förlorade mot Korsnäs i en match där domaren bestämde resultatet, och herrlaget mot Dalkurd som tydligen är bland dom fyra bästa lagen inomhus i hela Sverige. Visste ni att det finns ett namn för inomhusfotboll? Futsal. Det hade jag aldrig hört!! Iaf spenderade jag och några till av tjejerna resten av dagen med att kolla på sådär 15 matcher gånger 25 minuter innan vi tog tåget hem kl 1822.

Inga kommentarer: