måndag 25 februari 2008

vig? jag? klart!

Imorse blev jag och Stina väckta av Mia och hennes kompis runt halv 12 sådär. Seeegt värre! Vi åt frukost läänge, och pressade framför datorn ett tag innan vi beslöt oss för att gå och hälsa på farmor/mormor. Vi blev bjudna på varm choklad, kakor och sockerkaka, MUMMA. Sedan skulle Stina göra mig till åtlöje genom att visa lite strechövningar, och det gick ju som det gick.. Tillochmed farmor var vigare än mig, haha :D Känns bra alltså.. Fast det brukar inte vara riktigt så illa som det var idag, missade strechingen efter tränongen igår! Om man får skylla ifrån sig lite. Aja, sen blev det hem och byta kläder och kladda på lite smink innan jag stack iväg och mötte Ida, och vi gick och käkade på Kebabhouse. God mat och trevligt sällskap, kan inte bli annat än bra! Vi hade så mycket att prata om, och det blev mkt skratt :) Riktigt kul! Nu sitter jag här hemma och försöker lugna ner Louise lite, hon tänker ta med sig 11 tröjor/linnen till Leksand, där hon ska vara i sådär 3 dar ;) Haha! UNDRAR varför denna panik?! Jag vet!

Inga kommentarer: