söndag 17 februari 2008

äsch.

Jag har inte orkat skriva på ett tag, men jag tänkte kort sammanfatta min vecka från och med Onsdag i fall att det skulle vara någon som är lite intresserad.. Onsdag betyder träning, och just den här dagen så var det i Leksand, vilket var skönt som fan. Jag lämnade Andrea alldeles ensam här hemma hos mig och gick iväg till Leksandshallen. Det blev löpning i mörker, vilket var livsfarlig eftersom hela Leksand är en isbana och jag bara har mina gamla inneskor, och sen vattengympa. Torsdag är lika med sovmorgon, och veckans huvudpunkt; Louise kom hit! Äntligen :) Vi gick och hämtade biljetterna till Leksand-Västerås, och sen köpte vi en grillad kyckling till middag. Kvällen blev tv. Fredag. Louise var med till skolan och kikade hur vi har det. Vi var på arenan och kollade på treornas UF-mässa, vilket kunde ha vart roligare. Sen blev det chokladsvull, eftersom vi var och tiggde till oss lite till choklad till projektarbetet i Onsdags, och sen fick vi ännu mer från Marabou, så då käkade vi hälften :D Efter skolan gick jag, Andrea och Louise och simmade, och på kvällen blev det match! Leksand vann tack och lov med 5-4 efter förlängning. Lördag blev en seg-dag, och vi gjorde inte mycket vettigt alltså. Hyrde en film på dagen, sen kom Andrea framåt sju och vi gick och köpte godis inför Melodifestivalen och Se upp för Dårarna. Jag lyckades ännu en gång göra bort mig inne på Hemköp.. Meen, det blev en mysig kväll iaf :) Nu på morgonen har vi hunnit med att städa, diska, duscha (vissa av oss) och kolla på Summerland innan vi gick till stationen. Andreas tåg gick tio i ett till Rättvik, och Louises tio över ett till Arlanda. Och ja, nu sitter jag här i min ensamhet. Stackars mig!

Inga kommentarer: