fredag 29 februari 2008

ny hatt

Seeeeg dag idag kan jag lova.. Belinda och jag vaknade vid 12, aktiverade oss vid halv 2 och gick och handlade vid 3. Förutom yoghurt och mackor, så är jag även ett pannband rikare :) Louise kom vid 4, och Andrea med sin nya tandställning vid 5. Under tiden allt hände, gjorde vi ingenting alls. Kollade på tv och nötte dator. När Andrea kom lagade somliga av oss mat, vi åt, och sen gick vi på hockey. Leksand-Sundsvall 8-1. Ramsorna snurrar fortfarande runt i mitt huvud, SUCK säger jag.. Kommer inte kunna sova inatt.. Nyss kollade jag, Andrea och Belinda på "The Cinderella Man", som handlade om en gammal boxare och hans familj. Dom var panka, och han blev erbjuden att få 250 dollar om han var med i en enda match. Han ställde upp, vann, gjorde några matcher till och slutade som världsmästare. Sen levde dom lyckliga i alla sina dagar! Spännande satan kan jag lova, har aldrig gillat boxning, men dethär var fan inte bra för hjärtat! Nu ska vi väller sova, nattinatti!

Inga kommentarer: