söndag 24 februari 2008

söndagkväll

För tillfället sitter jag hemma hos Stina, och har ett jävla magknip. Jag har ätit för mycket godis, alldeles för mycket. Som vanligt! Massa goda melon-tuggummin slank ner ;) Idag har jag iaf tränat med Rimbo och Riala. Det var nice att träffa alla igen, och spela också såklart :D Mottag-pass, passningsövning, snabba fötter (KUUUUUUL som FAAN!), nickar, skott, spel. Tror det var allt! Kul iaf, min första träning på lääänge :D När jag kom hem blev det iaf den efterlängtade tacosen, två dagar försent, men bättre sent än aldrig! Jag kollade på Kyle XY, ny säsong började idag. Jag har fastnat för den serien alltså! Skitbra :) Sen snackade jag med massa folk på msn ett tag innan jag stack iväg till Stina. Vi gick och hyrde film och köpte det omtalade godiset och en läsk. Sen blev det pressa framför tv:n (datorn), lite roliga pics blev det, och nu har Stina dissat mig och pratar med sin Rasmus i telefon.. Såå, då blev det lite bloggande. Men nu gör magen ont, måste lägga mig ner ett tag :D Ciao!

Inga kommentarer: