torsdag 21 februari 2008

tack och lov för lov

Aaaaaah, vad trååkigt jag haar! Dessutom så har jag huvudvärk, jag har haft mer ont i huvet den senaste veckan än i hela mitt liv sammanlagt! It sucks! Wellwell, imorgon är det sista skoldagen, sen ingen skola på 9 dagar, det känns rätt skönt. Jag börjar lovet hemma i Rimbo, och jag har beställt tacos till middag, bara för att våran tacos är det godaste :) Sen blir det mammaochpappaochjag-kvällkanske tillochmed lillebror, men jag tvivlar. Planrat är även myskväll med Stina och förhoppningsvis Emily, träning med Rimbo och Riala, vilket ska bli kul som FAN!! Klippning av hår, och så ska jag försöka hinna med att träffa alla, vilket inkluderar IDA, som jag inte har träffat på flera månader. På Onsdag blire Leksand igen, och gissa vem som kommer hit? Min favorit-värmlänning :) BELINDA! Och såklart är Louise här hela nästa vecka också, så det ser jag fram emot! Och jag hoppas att jag kan räkna in även Andrea i planerna för dom sista dagarna ;D Aja, nu ska jag gå och packa lite, och knapra lite alvedon. Ciao!

Inga kommentarer: