lördag 23 februari 2008

proppfull

Vaknade av alarmet kl 9 imorse, och gick upp för att äta frukost och raka benen innan jag skulle iväg och simma. Sen kom jag endå inte iväg förren mamma var klar en timme senare, menvisst. Trevligt med ressällskap, även om det inte var så långt ;p Jag hann med att simma ungefär 40 längder innan jag skulle iväg och kolla när lillebror spelade hockey. Jag mötte upp med farmor och vi gick till ishallen tillsammans. Det är rätt frustrerande att kolla på domdär små knattarna när dom spelar, för dom gör ju ingenting rätt.. Menmen, jag är stolt över min stora lillebror iaf, han är kung!! Efter matchen blev det 50årskalas, och jag blev lurad på min tacos idag igen. Gena, min morbrors sambo, fyllde år. Jag var lektant som vanligt, och underhöll Albin och Markus i dom fyra timmar vi var där. Förutom det så åt jag. Åt och åt och åt och åt. Nu är jag sprickfärdig, och känner mig fet som en ponny efter grönbetet. Lurad blev jag även på min myskväll med Stina, hon var för trött. Menmen, hemmakväll med melodifestival och säkert nån bra film. Kan bli nice! En annan rätt nice sak är att det är vår i Rimpan! Idag har det vart sol och 12 grader varmt :)

Inga kommentarer: