lördag 1 mars 2008

lång och långsam dag

Vi vaknade vid halv 12 nångång, och Andrea och jag åt lite frukost medans Belinda låg kvar och sov ett tag till. Andrea's tåg gick 1253, och när hon gick gick jag och Belinda och la oss igen, och där låg vi och kollade på tv/film tills Louise ringde vid halv 4. Det blev brått för att hinna göra iordning oss och lägenheten lite innan det kom folk hit, men vi hann med några minuter till godo :) Vi kollade på lite till tv och pratade ett tag innan hon var tvungen att gå igen. Lite jobbigt avsked måste jag säga, det var svårt att släppa iväg henne, men jag var så illa tvungen. När hon hade gått gick jag och Belinda till Hemköp och inhandlade smör, chips, godis och dricka. Hemma igen så gjorde vi middag, och den blev klar precis i tid för A Cinderella Story, den andra och-så-levde-dom-lyckliga-i-alla-sina-dar-filmen på två dagar. Denhär var en riktig mig-film, och var såklart ruskigt bra!! Som dom flesta filmer Chad Michael Murray är med i.. I en av pauserna pratade jag med Mister, och det känns så jävla bra nu alltså.. Menmen, det blev melodifestivalen (Björn var inte riktigt lika bra som vanligt, men han får gottgöra det i finalen!!), och sen CSI. Just nu sitter jag här och Belinda kollar på Law and Order. Jag ska väl joina henne nu, tror jag. Länge leve tv'n!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag ville inte lämna dig. Fy satan så jobbigt det var.

angelica tillaeus sa...

Det var det verkligen "/