söndag 6 april 2008

söndagsskratt

Idag vaknade jag vid 11, och ca fem minuter efter att jag hade gått upp så ringde Andrea. Bra timing där! Hon kom hit vid 1, och vi gick och rehab-simmade lite :) Det blev lite snack med den snygga badvakten, massa skratt, en lång dusch och och lite bastubad. Trevlans! Jag tror att jag svalde halva bassängen av skratt där ett tag alltså. Det var en unge med ganska stort omfång på magen, han var nog förståndshandikappad eller något liknande också, som åkte vattenrutshkanan. Han skrek hela vägen uppifrån och så kom han nerfarande snabbt som fan, flög ut och studsade några gånger på vattnet innan han sjönk! Hahahahah, sjukt kul grej! När vi kom hem tittade vi på Grey's Anatomy och Kyle XY, mina vanliga söndagsprogram alltså, och sedan gick vi till Amore och åt. Nu har vi kollat på Power of Ten, vilket faktist är väldigt intressant med frågor som "Hur många procent av svenskarna har någon gång rakat könet?", "Hur många procent av svenskarna tvättar händerna efter dom har vart på toaletten?" och "Hur många procent av svenskarna har någon gång åkt hem från jobbet för att ha sex?". Faktist jävligt roligt :D Nu har mr P vart och hämtat Andrea så nu är jag ensam, och antar att jag får underhålla mig själv med datorn och tvn, eller kanske en bok :)

Inga kommentarer: