måndag 21 april 2008

tröttsamt

Jaha, nu är klockan halv två och jag har precis blivit klar med min broschyr. Tänk vad bra man kan jobba under tidspress! Idag har vart en trött dag, för jag sov inte mycket inatt. Istället för att träna imorse sprang jag en ganska lång vända, i tron om att det var lite bättre för mitt knä, men det var det inte. Det gör ont ont ont. När jag hade sprungit satt jag ett tag i solen lutad mot en stolpe och kollade när dom andra tränade. Idag var det Jonas och Sebbe som höll i trådarna. Torsten fick på ett underbart vänsterskott, som jag får gåshud när jag tänker på. Är det sjukt? Vi hade prov i hotellkunskap första lektionen, och jag tror att det gick bra faktiskt! Kändes som att jag kunde det :) Efter det fick vi en långlunch innan vi gick igenom morgondagens meny. Det är fullbokat! Cattis hade glömt att skriva på bokningspappret att det fick komma max 50 pers, så imorgon blir det stressigt.. Efter vi hade gått igenom menyn fick vi som inte var klara med broschyren fixa med det, och resten förbereda inför imorgon. Matte sista lektionen, och det var nån snubbe där och filmade för dom höll på med nån grejs hur Roffe kan bli en bättre lärare och hur vi jobbar och så. Efter plugget gick jag och Andrea och simmade. Den snygge badvakten jobbade idag också ;) Dom är fan väcka både Andrea och han.. Suck! När jag kom hem satte jag mig vid datorn ett tag, men sen var jag så fruktansvärt trött så jag la mig och sov, och vaknade inte förren sådär 2½ timme senare. Då vart det panik för jag skulle ju göra broschyren och hade knappt börjat! Jag har jobbat med den från halv 10 till halv 2. Duktigt, tycker jag!

Inga kommentarer: