lördag 5 april 2008

rätt coolt

Igår var min gamla klasskompis Andreas med på Talang 2008.. Musikgéni är han, men inte speciellt trevlig alla gånger ;) Länk; http://www.youtube.com/watch?v=Elaeijjvd7c
Kvällen igår var trevlans, såklart. Alltid trevlans och mycket kul när Andrea är här! Vi gjorde feta fruktfatet med jordgubbar, melon, kiwi och banan och hon hade inte sett Bilar, så vi var såklart tvugna att kolla på den, eftersom den är grym. Vi följde dessutom Leksand-Rögle på Swehockey, men det var ju en stor besvikelse.. 4-8?! Kung Örnen hade visst en dålig dag..! Efter filmen blev det sängen i och med att jag skulle upp tidigt och spela match, fast vi låg och babblade länge först.. Jag tror att jag pratade i tio minuter i sträck, och när jag kom på mig själv och frågade Andrea varför hon inte stoppade mig så sa hon att hon tyckte att jag skulle få lite andrum och få ur mig allt eftersom det alltid är hon som behöver det annars :D Så det var ingen fara, maha.. Sen lät jag henne prata på.. Och frågade massa skojiga saker. "Är den rökt eller kokt?", och sånt. Imorse stog klockan på 0620. Match i Kvarnsveden mot Ludvika. Dessvärre första förlusten, 3-1.. Men alla kämpade på bra, och vi var kanoners i och med att dom spelar i division två, och vi i trean :) Två av deras mål var faktist frisparkar, som var sjukt bra ;O Jag blir avis! Jag ska träna på frisparkar har jag bestämt mig för.. Min markering skulle kunna skjuta riktigt bra, om hon träffade bollen istället för mig, och dom hade en gammal tant som var grym på att nicka. För informationens skull. Själv spelade jag offensiv mittfältare, gick ganska bra! Jag kom hem lagom till Vänner, så jag och Andrea kollade på två avsnitt, sen gick vi och Ida som hade jobbat iväg till Siljans och fikade. Nu har dom åkt hem, och jag ska väl börja planera min kväll..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kollade också på Andreas :D duktig han ;P