fredag 18 april 2008

man måste få skryta lite!

( www.lagsidan.se/gagnefsdamlag )
Matchreferat Mockfjärd-Gagnef;
"Ja, man är rätt bortskämd med plan vill jag nog börja med att säga. Tyckte att planen var jättedålig men sanningen är nog den att den var helt ok, (för en grusplan). Det syntes att vi var ovana med underlaget dom första 20 minuterna då jag tycker att vi blir tillbakatryckta och inte hittar positionerna. Resterande 25 tycker jag är våra. Vi försöker spela boll och med handen på hjärtat så går inte det speciellt bra när bollen bara hoppar och far. Vi leder med 2-1 i halvtid. I andra halvlek tycker jag att matchbilden är liknade med den modifikationen att Mockfjärd hänger med första 20 sen tycker jag vi tar över. Riktigt kul att möta Mockfjärd för det blir alldeles för sällan i träningsmatcher. Måste passa på att ge lite extra plus till 3 spelare som jag tycker var riktigt bra. Börjar med att berömma Melinda i målet som gör en kanonmatch. Klockrena ingripanden. Därefter måste jag berömma Emma Andersson som var grym på kanten med sina löpningar, numera kallad (Speedy). Och sist Angelica (Rimbo) Tillaeus som gör 3 mål och enligt mig visar vart hon hör hemma. Hade, Hej"

Inga kommentarer: