tisdag 29 april 2008

louie och stajn har landat, (det är ett jävla liv)

Godkväll. Idag jobbade vi i köket på riktigt för första gången. Fast det var inte på riktigt på riktigt, för det var bara treorna som var där och åt, men endå. Jag och Andrea och Jonathan ska bilda team resten av terminen, men det var bara jag och Andrea där idag. Det var roligt. Vi gjorde "Ungsbakat kycklingbröst med bacon, smörstekta grönsaker och ris". Det gick skitbra, och var faktist roligt! Lucas hade rätt :) Som alltid ungefär.. När vi var klara var vi helt slut, så vi gick hem till mig och sov några timmar innan Andrea åkte hem och jag pallrade mig iväg till Djurås för att träna första gången på nästan två veckor. Det var underbart! Jag körde utan något smärtstillande för att testa hur det kändes, men det ska jag inte göra om.. Det gick bra iaf, och det var sjukt skönt att röra på fläsket igen!! När Kent hade dumpat mig i Leksand igen efter träningen så trampade jag iväg direkt till tågstation för att möta Louise och Stina :) Båda hade varsinn väska som vägde ett ton. Men Stina ska ha cred för att hon bar den hela vägen hem till mig ;) Louises hade hjul.. Fusk! Jag tog en snabbdusch och sedan lallade vi iväg till Hemköp och handlade för 385 kronor. Så ni vet..! Stina och Louise köpte en fryst pizza som dom åt upp, och gav mig resterna.. Nu har dom precis bäddat ut soffan, och det var ett jävla liv! Haha! Fast nu sussar dom sött vilken sekund som helst ;) Louise ska upp och träna imorgon.. Nedrans friidrottare! Själv måste jag uppmuntra Andy, så för mig blir det ingen säng på ett tag :)

Inga kommentarer: