tisdag 8 april 2008

duschar och sömn

Jag har faktist inte orkat skriva varken igår eller tidigare idag.. Säger hon som skriver fem inlägg om dagen! Sedan jag fick höra "den stora nyheten" så har jag inte vart riktigt mig själv, jag fattar inte att det kan träffa mig så hårt, men det gjorde det! Jag har klättrat ut med väggarna, och duschat och sovit massor för att jag inte har orkat tänka när jag har vart ensam. Det är bättre att tänka när Andrea är med, för då kan man tänka högt och kanske tillochmed få svar. Idag har vi iallafall haft öppet som vanligt, jag var ute i serveringen igen och det kändes bra. Andrea är ju handikappad för tillfället så hon åt lunch med sina föräldrar istället, och hon hade önskat mig som servitris, så jag hade deras bord och ett till med två pers. Det var väldigt roligt att servera idag! :) Efteråt satt vi och degade i cafeterian ett tag, lite diskret sådär. Jag fick min dagliga dos, men inte Andrea. Så kan det vara ibland! Tills slut gav vi upp och gick (hoppade) hem till mig och låg och slöade på sängen ett tag innan Andrea åkte hem, och jag gick och köpte min lillebror en present som han ska få på fredag :D Efter det har jag mest.. Duschat och sovit, och kollat på Malmö-Rögle på tvn.. 4-4 slutade den matchen, och den superviktiga matchen Brynäs-Leksand slutade 3-0 ;S Där sprack drömmen om elitserien!

Inga kommentarer: