fredag 25 april 2008

karlstad

Idag satte klockradion igång 0710, och jag var ju så smart igår kväll så jag ställde in en kanal så jag slapp bruset..! Jag hade lovat Böna att gymma idag, så det gjorde jag. Blev väl iallafall minst nån timme innan jag knallade hemåt igen för att duscha. Orkade inte bråka med håret idag, så det åkte upp, och jag darrade så mycket när jag skulle sminka mig (Jag körde överkropp på gymmet) så det blev inte det allra vackraste, men det funkade. Jag tog fram mina sommarlinnen igen, så det blev ett av dom. Kändes bra. I skolan hade vi svenska, matte, engelska och sedan var det bara för mig och Andrea och knalla hem till mammsen som hade köpt grillad kyckling och bröd och gjort en sallad. Gottis! Jag slängde ner det jag skulle ha i en väska, och sedan bar det iväg mot Värmland och Karlstad. Andrea sov hela vägen, somliga har tur! När vi kom fram åkte vi och handlade nästan direkt, och vi kom fram till att vi skulle äta tacos till middag. Efter en måltid framför Så ska det Låta så drog jag, Belinda och Andrea iväg till Våxnäs efter upprepade samtal från nån Putte. Vi satt där framför en brasa ett tag, inget märkvärdigt, men utsikten var nice :) Vi tröttnade efter en timme eller så, vet inte riktigt, och gick iväg för att kolla om marknaden var öppen, vilket den inte var, så det var bara att traska hem. Nu sitter jag här och dom två andra framför tvn, jag kände att jag inte orkar skriva om allt på måndag, så jag tänker ha en datorfri helg, förutom att jag kommer skriva här varje kväll. Dagens blev våra dressinfantasier och prästen som satte fast 1000 heliumballonger i en stol och flög iväg. Peace.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh va mysigt med brasa :D saknas bara en gitarr :)