lördag 26 april 2008

karlstad

Imorse vaknade jag vid halv 11 av att Andrea och Belinda satt och stirrade på mig och väntade på att jag skulle vakna. Vi pallrade oss upp, åt lite frukost och duschade och fixade oss, och sedan gick vi ner på stan. Dags för lite shopping! Några timmar senare tog vi en fika på Royal, tror jag att det hette, och sedan tog vi bussen till Bergvik för att spana skorna som Andrea hittade där igår, och kolla om två linnen hon hittade i stan fanns i rätt storlek där. Det gjorde dom inte. Hur som helst kom jag hem med två linnen från Carlings och Monki, ett par jeansshorts från Bik Bok, mjukisshors och diadem från H&M, skor från Scorett och strumpbyxor från Lindex. Andrea köpte en Tshirt på Carlings, ett linne på Monki, en blus och en sjal på H&M och skor på Ica Maxi (!). Belinda är rätt pank, så hon fick bara med sig ett pack med trosor från H&M. När vi kom hem blev det kyckling, potatisgratäng och sallad framför tvn. Vi kollade på gamla filmer från när vi var små, haha! Underhållning. Kl 8 började Körslaget, och när det var slut drog vi iväg för att ha lite kul på marknaden, men icke! När vi kom dit stängde dom den sista karusellen. Kul! Det var bara att ringa tillbaka Anette, och sedan parkerade vi framför tvn istället. Nu sitter vi och kollar på en amerikans thriller, D-tox, men den är lite för psykisk för min smak.. Menmen, i brist på annat så ska jag väl kolla på den endå. Nattinatt!

Inga kommentarer: