tisdag 1 april 2008

inte coolt och väldigt coolt

Idag var en trögstartad dag. Som ni alla säkert förstod så kunde jag inte sova inatt, max tre timmar blev det nog! Andrea kom hit klockan 8, så jag gick upp och plockade undan lite för att hon skulle kunna ta sig fram med sina kryckor, haha.. När vi kom till skolan var jag helt virrig i bollen och kunde inte tänka på annat än vad Louise berättade för mig igår, så jag erbjöd mig att stå i disken eftersom jag skulle vara en fara ute i matsalen. Det fick jag, så där stog jag resten av dagen. Det var rätt kul faktist, eller kul och kul, lite av en utmaning att se hur bra man själv hänger med! Jag blev glad när Jonathan sa att det aldrig hade sett så bra ut i disken förut :) Under dagen så lyckades Andrea tappa en hel bricka med ölglas i golvet, det var lite kul faktist.. Fast det får man väl inte tycka förstås! Efteråt var både jag och Andrea så trötta så vi gick hem till mig och sov ett tag, sen gjorde vi middag och sen gick vi lååångsamt iväg till arenan för att se Mora-Leksand. Det var rätt coolt, eftersom det var bortamatch. Förvirrande va? Matchen var toppen, förutom att Leksand förlorade med 4-3.. Vi gick hem, och sen dess har jag gjort klart mina bokuppgifter, skrivit rent alla mina dikter och skrivit rent min och Andreas redovisning och vindkraft. Dessutom har jag mejlat om sommarjobb till både Ejendals och till hockeyskolan. Så jag är NÖJD :)

Inga kommentarer: