onsdag 2 april 2008

sådärja!

Då var sommarjobben sökta också.. Vaknade vid halv 10, gick upp, duschade, hår, makeup och sedan stack jag iväg till skolan och skrev ut några papper innan jag åkte iväg till Gårdscaféet och Siljans och kollade lite om sommarjobben. Dock tror jag inte det blir något där, det är så många som söker. Tillbaka till skolan, lunch med Nilla och Carro, livsmedel sen långrast. Andrea hade vart hos tandläkaren så hon var lite sen. Vi satt iallafall i cafeterian i nån halvtimme innan svenskan, och rätt som det var stog han där, han som jag drömde om inatt. Och natten innan det. Och hela dagarna sedan i Måndags. Mr D. Det enda jag har att säga idag är; Nice ass! På svenskan kollade vi på film, "Agnes Cecilia", som var den tråkigaste film jag någonsin har sett. Som killarna sa kunde det lika gärna ha vart ett bildspel, så mycket stillbilder som det var.. Och där satt vi i två timmar!! Kallt var det också, och när vi väl slutade så regnade det ute. Sucksucksuck.. Nu sitter jag här hemma och har precis ätit ett äpple, en kiwi och en banan. Träning ikväll :)

Inga kommentarer: