lördag 5 april 2008

världens bästa lillebror

Innan det är för sent så måste jag ju såklart dela med mig av dagens största nyhet! Världens bästa lillebror fyller idag, den femte april, hela 13 år! Grattis till han!
Det är så jobbigt att inse att du inte är liten längre. Att du i själva verket är både mycket större och mycket starkare än mig. Tur att du har växt till dig i huvudet också, så att du inte slåss! Nu är du inte min lilla mörkrädda lillebror längre, som man fick trösta och ta hand om när vi sov hos mormor och du längtade efter mamma och pappa. Nu är du inte den där fega lilla skiten som älskade att retas, som petade på mig och sen sprang iväg för att undvika en smäll. Du är inte den lilla pysen som man fick ge sprutor flera gånger om dagen. Du är stor nu, och i huvudet i själva verket mycket äldre än 13. Men det är roligt också, på många sätt. Du är så fruktansvärt rolig att vara med för det mesta, för vi är precis likadana. Vi är precis lika muppiga och har precis samma humor. Det är alltid lika roligt att komma hem, med andra ord :) Du är verkligen värd den fina elgitarren du fick idag, och crossen tidigare i veckan. Du är värd allt fint i hela världen. Jag älskar dig.

Inga kommentarer: