torsdag 10 april 2008

skybar

Idag var det trögstartat! Teori på idrotten, blää, men förhoppningsvis ska vi ut på konstgräset och lira boll nästa vecka, haha! Kan bli intressant med våran atletiska klass! Efter det var det naturkunskap, där halva klassen hade redovisningar kvar att göra, om energikällor. Det blev massa diskuterande och undrande. Långlunch med fin utsikt och sedan datakunskap. Andrea följde med mig hem ett tag, och vi strök min skjorta som jag paniktvättade vid sådär halv 11 igårkväll, haha! Sedan rang jag till Mattias, och vi gjorde sällskap till arenan. Dags för lite jobb :) Första gången jag var där, och Mattias är guld värd, han hjälpte mig att hitta överallt :) Vi var i Skybar idag, och det var roligt, även fast jag var hyfsat förvirrad! Det var väldigt frustrerande att gå där inne och inte få gå ut, medans Leksand spelade match. Vi hade inte en chans att hålla reda på hur matchen gick, även fast vi hade flera tvapparater där inne.. Helt okej kväll iallafall, och förhoppningsvis har jag tjänat ihop en del pix ;) Dessutom; LEKSAND VANN! Efter underläge med 0-3.. Jag är stolt över Leksands IF, och jag är stolt över att vara leksing!

Inga kommentarer: