lördag 29 mars 2008

0641

Japp, klockan är 0641. Jag ska pallra mig iväg till Shell om sådär en halvtimme, så jag har rätt gott om tid att fundera om jag har glömt något och fightas med mitt hår lite till. Jag kunde inte somna inatt, såklart eftersom jag verkligen behöver sömnen eftersom jag ska spela match.. Jag gick och la mig vid halv 11, läste lite men släckte lampan rätt snart fast jag inte kände mig ett dugg trött. Lasse var med, Rusningstrafik var det som strömmade ur högtalarna.. Meen, det gick inte. Mamma ringde vid 11, för jag hade ringt henne lite tidigare utan svar, så vi diskuterade mina omgörningsplaner ett tag innan vi sa godnatt och la på. Jag försökte somna igen, och det sista jag kommer ihåg är att klockan var 1, kuuul liksom.. Fast jag känner mig inte ett dugg trött, men det kommer nog.. Nickar väl till i arenan sen, om det går när man sitter precis bredvid Superstars! :) Jag kan inte fatta att idag är idag, jag är så jävla nervös för Leksands skull.. Dom MÅSTE helt enkelt vinna, något annat finns inte!! Nu ska jag stänga av datorn, så att jag inte fastnar, men först en deprimerande nyhet; Det snöar. Hejdååå

Inga kommentarer: