torsdag 13 mars 2008

leksand-mora

Okej, jag erkänner! Idag skolkade jag från idrotten för att hinna få en biljett till Leksand-Mora. Det var en väldig massa tur att jag gjorde det, för biljetterna till matcherna mot Mora och Brynäs tog slut på tre minuter. Tre minuter. 3000-4000 biljetter! Jag skulle ju beställa en biljett till Andrea också, och var helt säker på att jag hade gjort det, men när jag sen gick in och kollade på beställningsbekräftelsen då hade jag bara beställt en jävla biljett! Och då var det ju redan för sent, så då var halva tjusningen borta.. Men förhoppningsvis så fixar det sig med biljetter till Mora borta istället :) Vi hade ingen naturkunskap, men jag knallade endå iväg till plugget, och duktiga som vi är så satt Andrea och jag oss och gjorde klart våran redovisning vi ska ha om tre veckor. Jag pallade inte efter ett tag men extramorsa som hon är så fick Andrea mig att fortsätta tills vi var helt klara (; Vi gick iväg till datakunskapen, som faktiskt tro det eller ej gick snabbt! Tiden bara sprang iväg och plötsligt var klockan två, och jag gick hemåt. Jag städade upp lite och satt här ett tag och sen kom Andrea hit ett tag innan hennes buss gick hem till Rättvik. När hon hade gått la jag mig i sängen och läste lite, men jag blev så trött så jag ställde klockan på en halvtimme senare och sov lite, skööönt. Nu har jag precis käkat middag, och ska börja byta om nu, för om en kvart ska jag vara på Siljansvallen för träning :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjukt att jag skriver detta som jag tänker, till en leksing, för själv håller jag på mora. Men du verkar ha en härlig hummor och jag skulle gärna vilja ha din msn. Annars får du gärna adda min som är nikep91@hotmail.com

...btw så är det nästan synd om all leksands publik som kommer bli så ledsa när leksand misslyckas igen;)