fredag 28 mars 2008

funderingar

Jaha, nu är jag visst avstängd från facebook, för att det från början hände nåt skumt så att jag hamnade skriven på fel skola, och sen dess har det inte gått att ändra. Någon som vet hur man ska göra för att få tillbaka den? Det går inte att göra en ny, för den andra finns tydligen fortfarande. Jag fattar ingenting.. I brist på annat så har jag ändrat färgen och bilden här i bloggen, märks väl inte så mycket, men det är ju detaljerna som gör helheten :) Och när jag endå var inne på dom där göra om tankarna, så har jag kommit på att jag är lite trött på allt det färgglada här hemma hos mig.. Tänkte att man kanske kunde börja med ny matta, nya gardiner mm.. Billigt såklart, men jag är inte så kinkig. Har funderat på att ha samma färgtema som hemma i mitt rum i Rimbo, dvs beige-brun-vit.. Men sen har dom bara FÖR snygga panelgardiner på Ikea, dom är vita med ljusblå mönster och jag har tyvärr blivit förälskad i dom.. Sen ska jag ju förhoppningsvis jobba i sommar, och då kanske man kan skrapa ihop till en ny soffa också, vem vet! Soffbord har jag också spanat lite efter, men det finns inte så många snygga sådana, inte som är billiga iaf.. Nej, nu ska jag gå och sova, match imorgon, och inte vilken match som helst! Min första gräsmatch med Gagnef :) KUL ska det bli, och vi ska köra över Tunabro. Godnatt!

Inga kommentarer: