måndag 17 mars 2008

middag?

Jahaa, då var den skoldagen över.. Tiden går och går, ticktackticktack, och det känns inte som jag gör så mycket egentligen.. Sova, äta, skola, träna, träna lite till och lite mer skola. Läser man i bloggen så står det ju samma sak vareviga dag! Men det är rätt nice endå, jag har ju Andrea och alla sköna fotbollsbrudar! Samt några fler då, såklart ;) Mattias och Markus är som vanligt totalt väck, men på ett jävligt kul sätt.. Jag känner inga som skrattar så mycket som dom gör, förutom migsjälv och Andrea då! Om man sitter och pratar, så kan Markus helt plötsligt börja snacka om nåt HELT annat, som idag bh:ar, och Mattias bara kollar på Markus och börjar asgarva.. Och när dom skrattar, då går det liksom inte att hålla sig. Sköna snubbar, säger jag. Idag hade vi ett matteprov som hade trängt sig alldeles för långt in i hjärnan och gömt sig i nåt mörkt hörn, med andra ord; jag hade glömt bort det totalt. Men det gick bra endå, det kände jag! Efter plugget stack jag och min homie iväg till Leksandshallen och simmade några längder, det var nice trots lite problem med att få bort sminket! Nu sitter jag här hemma, och i brist på både bilddagboken och rimboslusk så snackar jag med massa folk på msn och skriver här, såklart.. Och funderar på vad jag ska äta till middag.. Det blir nog wok med kyckling.. Det är gott :) Och jag tänkte på idag, och pratade med Andrea om, att skolfotbollen blir roligare och roligare för varje träning! Jag känner mig mre avslappnad nu, och vågar ta för mig och puckla på domdär bufflarna lite.. Det var så jävla roligt imorse! (Förutom att det hade snöat en decimeter under natten, och det var halv storm fortfarande, och vi var tvugna att vara inomhus). Jag, Berra, Sebbe, Fernis, Jasse och Arons stog och passade idag, fram och tillbaka. Och så sa nån "Ah, men vi lägger lite långbollar!" INOMHUS?! Då blev det ju liksom en lobb typ, och min blev knappt det.. Jag siktade rakt fram, mot dom andra, men lyckades få den typ 90 grader åt vänster.. En dec från Bönas huvud! Hahhaha, vad jag skrattde, och dom andra med, Böna inräknad.. Ja jävlar!

Inga kommentarer: