lördag 15 mars 2008

rusningstrafik

Oooh, vad jag är duktig! Nu har jag vart och hämtat min biljett till Leksand-Mora, handlat och sen när jag kom hem började jag städa, och nu är jag äntligen klar. Jag har tillochmed moppat golvet och vattnat blommorna! Det du, mammsen :) Konstigt att allt går så snabbt och lätt när man har musik i öronen, och inte vilken musik som helst; Lasse! Rusningstrafik, jag älskar den skivan. Egentligen är den inte så bra, men den har djup och jag blir lugn av den.. Idag bestämde jag mig för att köpa massa frukt. Kiwi såklart, äpplen, päron, plommon, citroner, ananas och bananer, kors i taket! Jag har bestämt mig för att börja tycka om dom.. Jag köpte morotsjuice också, som jag inte har vågat smaka på än, och Cvitamin som smakar granatäpple och lime.. Ååh, och Matchen, Matchen med stort M! I JUST CAN'T WAIT!

2 kommentarer:

Stiina ♥ sa...

Dude, jag läste i tidningen idag att Leksand sålde slut på typ en timme :O Det är fan bra!! Eller? Det komemr fean dit mkt folk!

angelica tillaeus sa...

haha, klart det är bra!! 4½ timme så var alla slut.. och ja, det kommer vara fullsatt på varenda match!